Het bedrijf
Voor een toonaangevende speler in Identity & Access Management zoek ik een Skilled Software Support Engineer. Deze organisatie bedient honderden klanten in Nederland – van gemeenten tot zorginstellingen – en ontwikkelt haar eigen IAM-software. De cultuur is informeel, resultaatgericht en gericht op samenwerking en persoonlijke groei. Met een eigen support- en ontwikkelteam onder één dak wordt er gewerkt aan langdurige klantrelaties en slimme oplossingen.
Team
Je komt terecht in een hecht en ervaren supportteam, waarin veel ruimte is voor eigen initiatief, kennisdeling en ontwikkeling. Er wordt gewerkt met korte lijnen en een grote mate van zelfstandigheid. Dankzij een goede verdeling van 1e, 2e en 3e lijns support ligt jouw focus vooral op de meer inhoudelijke en complexe vraagstukken, zonder druk van urenverantwoording.
Functie
Als Skilled Software Support Engineer ben jij het technische aanspreekpunt voor B2B-klanten die werken met de eigen ontwikkelde IAM-oplossing. Je biedt ondersteuning op 2e en 3e lijnsniveau en werkt aan het structureel verbeteren van de dienstverlening. Denk aan het oplossen van complexe incidenten, uitvoeren van systeemanalyses en periodieke controles, maar ook aan het signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen. Je werkt met o.a. TOPdesk, Active Directory/Entra ID, Exchange en hebt veel contact met zowel interne collega’s als eindgebruikers.