Het bedrijf
Voor een toonaangevende organisatie binnen de vakantiewereld ben ik op zoek naar een Service Desk Engineer. De organisatie beheert meerdere vakantieparken in Nederland en daarbuiten, met een sterke focus op natuur, rust en kwaliteit. Alle ICT wordt volledig intern geregeld: van netwerkbeheer en infrastructuur tot applicatiebeheer en bekabeling. De IT-afdeling bestaat uit een compact en loyaal team van ongeveer acht collega’s die samen zorgen dat alles op rolletjes loopt. Sinds de overname door een nieuwe aandeelhouder is er volop ruimte voor groei en vernieuwing, de perfecte kans om mee te bouwen aan de toekomst van de IT-organisatie.
Team
Je komt terecht in een hecht en nuchter team waar samenwerking en humor centraal staan. Iedereen helpt elkaar en er is veel vrijheid om initiatief te nemen of met nieuwe ideeën te komen. De sfeer is informeel en relaxed, maar tegelijk professioneel en doelgericht. Er wordt hard gewerkt, maar ook tijd gemaakt voor gezelligheid, van teamuitjes tot spontane borrels. Binnen het team is veel kennis aanwezig, waardoor je continu kunt leren en jezelf kunt ontwikkelen richting bijvoorbeeld cloud of security.
Functie
Als Service Desk Engineer ben jij het aanspreekpunt voor alles met een stekker. Je ondersteunt collega’s bij eerstelijnsvragen en werkt mee aan het beheer van de infrastructuur, netwerken, applicaties en werkplekken. Daarnaast denk je mee over verbeteringen binnen de IT-omgeving en krijg je de kans om projecten op te pakken rondom cloud en security. Omdat de meeste IT-taken intern worden uitgevoerd, heb je directe invloed op hoe de organisatie digitaal groeit en innoveert.